úterý 30. července 2013

Zoe Longoria - kdo to vlastně je??

Ahoj, vítám Vás na tomto blogu. Možná by Vás mohlo zajímat, kdo je vlastně autorem tohoto blogu, mě osobně vždycky zajímá, čí příspěvky vlastně čtu. Zoe Longoria není moje jméno, to Vás asi napadlo, ale po zkušenosti z minulosti nemám odvahu svoje jméno zveřejnit. 

A teď k mé blogerské minulosti! 

Svůj úplně první "blog" (jestli se tomu dá tak říkat), jsem měla snad už v 8 letech, ale byl to takové, že jsem se chtěla zavděčit všem a nebylo tam moc věcí, které by mě opravdu bavily. Minulý rok o prázdninách mě to opět chytlo a tentokrát o hodně, hodně víc. Založila jsem si blog, zajistila skvělý design blogu a mohlo to všechno začít. Vážně mě to strašně bavilo a objevilo se i pár videí. Jenže se to dozvěděli nesprávní lidé a ti mě zničili. 

Pár mých článků vyšlo i na známých serverech jako jsou krasna.cz , bravoweb.cz nebo kamoska.cz 

Tramtadadá! Kdo teda vlastně jsem? 

Jsem obyčejně neobyčejná holka, je mi už skoro 16 (1997). Miluju sport, jsem poblázněná do kosmetiky a této "uchylce" se vyhýbat nebudu. Snad mě někdo se stejným problémem chápe! Myslím si, že v tomhle nejsem sama.

To je ode mě z tohoto úvodního celkem nudného článku vše. Doufám, že budete s mojí prací spokojeni. Přeji příjemný letní den. 

xoxo Zoe! :* 




Žádné komentáře:

Okomentovat